De laatste loodjes voor vertrek - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Rik Konings - WaarBenJij.nu De laatste loodjes voor vertrek - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Rik Konings - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes voor vertrek

Door: Rik

Blijf op de hoogte en volg Rik

27 April 2007 | Nederland, Eindhoven

De laatste dagen van april zorgen voor een aardige acclimatisering richting Tanzania. De temperatuur stijgt en daarmee ook de spanning. Heb ik wel alles en kan dit of dat ook nog mee, Op de bijgevoegde foto een overzicht van wat ik in twee koffers en een handbagage wil gaat stoppen, lijkt me een leuke sport om dat vooraf te gokken of dat binnen de 30 kilo ruimbagage en 12 kilo handbagage gaat passen. De hotels in Tanzania zijn bekend, in Arusha slapen we in Motel 2000 http://www.arushatimes.co.tz/2004/49/ads/motel2000/. In Moshi in de Horombo Lodge, aldaar is het internet nog niet doorgedrongen. De gids, Emanuel, is al ter plaatse en zei dat de lange regens zoals die er nu dagelijks vallen vooral 's-nachts het land vochtig maken. Nou maar hopen dat deze lijn zich voort zet. Begin er al veel zin in te krijgen.

Rik

Creatieve Wereld Een organisatie die zich inzet om met creativiteit als middel kinderen in hun kracht te brengen en met veel zelfvertrouwen zelf in staat te stellen een eigen toekomst op te bouwen.