WONDER in Eindhoven - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Rik Konings - WaarBenJij.nu WONDER in Eindhoven - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Rik Konings - WaarBenJij.nu

WONDER in Eindhoven

Door: Rik

Blijf op de hoogte en volg Rik

29 April 2007 | Nederland, Eindhoven

De tekenen voor de reis naar Tanzania zijn zeer positief. Na nog een aantal last-minute donaties, waarvoor hartelijk dank, vond er vandaag in Eindhoven zo waarlijk een wonder plaats op slechts honderd meter van mij. Voetbalploeg PSV presteerde het om het als onmogelijk geachte waar te maken door er met zijn 34000-en in te geloven en op die manier de voetballers de kracht geven om kampioen van Nederland te worden.
Mijn PSV-hart is vanmiddag wat verder open komen te staan en dat fijne gevoel ga ik meenemen naar Tanzania. Morgen nog een clownsoptreden in Roelafarendsveen en dan 24 uur later in het vliegtuig van 10.40 op weg naar Kilimanjaro airport in Tanzania.

• 03 Mei 2007 - 19:39

Susan:

Hey Rik,
    Moet veel aan je denken. Ben zo benieuwd hoe je het maakt! Ben je al wat gewend aan het klimaat/ de cultuur/ de mensen en natuurlijk aan... de andere clowns? Heb je al wat ontmoetingen met kindjes beleeft? Of met andere leuke mensen?
    lieve groetjes,
    Susan, clown Bibi

• 04 Mei 2007 - 08:50

Blokkie:

Hee kanjer,

Hoe gaat het met jou? Ik wil je nog even via deze weg heel veel succes en plezier wensen.
    Nou tot gauw en we mailen.

Gekke groet Blokkie

• 04 Mei 2007 - 12:34

Nandi:

PSV Kampioenen

Rik

Creatieve Wereld Een organisatie die zich inzet om met creativiteit als middel kinderen in hun kracht te brengen en met veel zelfvertrouwen zelf in staat te stellen een eigen toekomst op te bouwen.