Eindhoven in de aanloop naar Amsterdam - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Rik Konings - WaarBenJij.nu Eindhoven in de aanloop naar Amsterdam - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Rik Konings - WaarBenJij.nu

Eindhoven in de aanloop naar Amsterdam

Door: Rik

Blijf op de hoogte en volg Rik

11 September 2007 | Nederland, Utrecht

Hoihoi,
Aafgelopen 48 uur weer veel in beweging geweest. In Wanroij aandacht gevraagd voor mijn goede doel door het lopen van een kwart marathon al jonglerend met 3 ballen. Als enige deelnemer aan deze loop was het soms ook genieten van de stilte, heel wat anders dan de duizenden langs de weg vorige week in Tilburg en de verwachtte honderduizenden bij aankomst in Amsterdam op 23 september.
De actie heeft kwa geld nog niets opgeleverd, ik kreeg in Wanrooij bij het wegrijden nog 20 euro toegestopt door iemand die dit hoorde. Heb zelf vandaag ook maar 50 euro gestort om zo een beginnetje te maken.
Giften voor het weeshuis van Emmy en Ndenmo en voor het schooltje van Mary Ayo zijn welkom op giro 6899012 tnv AJM Konings ovv JONGLEREN VOOR TANZIA en email-adres.
Deze week rustig trainen in de omgeving van Acht. Op zondag staat de Airbornloop (rondom de Karpendonkseplas Eindhoven)op het programma 11 of 16 km. Er zouden televisie-opnamen van mij gemaakt worden van ED-tv. Er staan weer twee afspraken voor krantenintervieuws die in de aanloop naar de marathon van Endhoven willen publiceren.
Maandagmiddag unieke actie in Wilhelmina Kinder Ziekenhuis: Meegeweest met Cas als persoonlijke ziekenhuisclown, gedurende twee-en-eenhalf uur rondom het inbrengen van een infuusnaald geclownd. Dat was heel bijzonder om te doen, alle artsen, verpleegkundigen, ouders en andere patientjes waren erg enthousiast. De clown zelf had er ook van genoten :-).
De avond in Utrecht bijeenkomst van www.verbeterdewereld.org projectgroep 4 de actie daar loopt ook, de site is bijgewerkt en opengesteld om je op te geven voor een volgende groep, dus meld je massaal aan. Het is bijzonder inspirerend en mocht je nu de energie niet hebben om er aan te beginnen dan krijg je die er bij de training gratis bij.

Ga komende week contact met Tanzania leggen over verloop van de actie en zal hun dan vragen om (evt. via mij)ook op de site te reageren.

Groetjes RIk

  • 11 September 2007 - 15:15

    Henrik:

    Goed bezig Rik! Als ik dat zo lees loop ik binnenkort een keer met je mee!
    Groetjes

  • 11 September 2007 - 15:24

    Martijn:

    Ben je 23 september in amsterdam?
    Kunnen we je boeken?

  • 11 September 2007 - 16:24

    Susan:

    Hey Rik,
    Lees net je beide berichten pas. Had er eerlijk gezegd nog niets van mee gekregen. Geweldig dat je zo iets ludieks bedenkt om aandacht te vragen voor je goede doel. Je wordt zo nog een bekendheid! Ik kom nog een keer naar je jongleerworkshop, maar momenteel is het wel heeeeel erg druk!
    Ik vind het ontzettend knap; jongleren EN hardlopen. Hier liggen beiden niet mijn talenten, dus vandaar! Je verwondert me.
    Ik zie je binnenkort als je komt eten!
    groetjes!
    Susan

  • 11 September 2007 - 20:14

    Anneke:

    Prachtig wat je doet: met hart, hoofd en handen (en benen).

    Veel succes en plezier op alle vlakken, komend weekend,
    voor nu fijne voorbereiding,
    droom groots,

    groetjes,
    Anneke

  • 12 September 2007 - 08:11

    Sofie (BIC):

    Hey Rik,

    heb je al eens aan Jint gedacht? Ik weet niet of je via hen geld kan krijgen. Zij subsidiëren buitenlandse projecten.

    Anders kan je ook eens horen bij Peter (medewerker van circusvlo), hij deed in zijn vorige job gelijkaardige projecten, denk ik!

    Greetz, Sofie

  • 14 September 2007 - 12:34

    Angela:

    Hoi Rik,
    Je bent goed bezig! Ik kreeg afgelopen weekend ook nog 300 euro voor Tanzania. Mijn zus vierde haar 50e verjaardag en doneerde haar verjaardagsgeld, geweldig initiatief vind je ook niet? Hoop op allerlei manieren nog meer geld in te zamelen, liefst zou ik het zo snel mogelijk persoonlijk gaan brengen!
    Succes verder en tot gauw!
    Muzikale clowngroet,
    Angela.
    www.spelenderwijsch.nl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rik

Creatieve Wereld Een organisatie die zich inzet om met creativiteit als middel kinderen in hun kracht te brengen en met veel zelfvertrouwen zelf in staat te stellen een eigen toekomst op te bouwen.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 49335

Voorgaande reizen:

17 December 2008 - 31 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: