Voorbereidingen voor Tanzania - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Rik Konings - WaarBenJij.nu Voorbereidingen voor Tanzania - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Rik Konings - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen voor Tanzania

Door: Rik

Blijf op de hoogte en volg Rik

31 Maart 2007 | Nederland, Eindhoven

Hallo,

Hier het eerste berichtje om jullie mee te laten genieten van de stappen die ik neem om de reis naar Tanzania een succes te laten worden.
Voor diegenen die het nog niet weten: Ik ga met een groep internationale clowns uit Amerika, Denemarken, Belgie en Nederland naar Tanzania van 1 tot 18 mei. We gaan daar kinderziekenhuizen, weeshuizen, tehuizen voor gehandicapte kinderen en projecten voor straatkinderen bezoeken.
Nu 30 dagen voor vertrek staat alles nog een beetje in het teken van allerlei practische zaken, verzekeringen, inentingen, paspoort, financien en lijstjes maken van wat er mee moet. Daarnaast ook natuurlijk de Lonely Planet er op naslaan en dan met name het gebied rond Arusha en Moshi, twee steden ten zuiden van de Kilimanjaro, niet zo ver van de grens met Kenia.
Ik las al dat we in het seizoen van de 'lange regens' daar zijn, sommige safarilodges zijn zelfs gesloten in maart en april, dus de regenkleding en paraplu moet zeker niet ontbreken.
Als je tijdens de reis op de hoogte gehouden wilt worden laat dan je mailadres achter dan krijg je een seintje als er nieuw bericht is.

Groetjes

Rik

Creatieve Wereld Een organisatie die zich inzet om met creativiteit als middel kinderen in hun kracht te brengen en met veel zelfvertrouwen zelf in staat te stellen een eigen toekomst op te bouwen.