van Amsterdam naar Zaandam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rik Konings - WaarBenJij.nu van Amsterdam naar Zaandam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rik Konings - WaarBenJij.nu

van Amsterdam naar Zaandam

Door: Rik

Blijf op de hoogte en volg Rik

22 September 2007 | Nederland, Amsterdam

Het is bijna zover, morgen Dam tot Damloop, al jonglerend met 3 ballen.

Na de oefenrondjes in Wanrooij (10 km), Gent(B) 50 rondjes op de indoorsportbaan tijdens het internationaal jongleerfestival aldaar en de airbornloop in Eindhoven (16 km) met beiden niet al te veel publiek, morgen dan op het grote podium.
35 duizend deelnemers en zeker 200.000 mensen langs de kant om mij aan te moedigen :-).

De weg naar marathon Eindhoven loopt tot nu toe erg voorspoedig en als blessures uitblijven kan ik over 3 weken in ieder geval in Eindhoven geschiedenis gaan schrijven.

Afgelopen week al in full color met een groot artikel op pagina 2 en 3 van Groot Eindhoven (oplage 138.500). Komende weken volgen zeker het Eindhovens Dagblad en de marathonkrant.

Morgenvroeg om 07.20 live een interview op radio 2 bij Plaza en na de finish om 16.30 live een interview bij RTV-Noord Holland. Tijdens het interview zal ik een jasje van 1WE- EEN WERELDIDEE (www.1we.com)dragen om deze nieuwe opmroep en ontwikkelingsorganisatie mee op de kaart te zetten.

Inmiddels is de inzameling voor Tanzania al aan het lopen en zijn de eerste bedragen al binnen. Voor de halve marathon ben ik nog op zoek naar sponsors die op ludieke wijze een deel van de 21 kilometer willen sponsoren. Bijvoorbeeld een stuk met appels jongleren of met tennisballen of 100 meter met fakkels. Of wilt U met Uw pet of ander hoofddeksel in de krant en op TV, laat maar weten.

Nou, wordt zeker vervolgd

Angela

• 22 September 2007 - 19:14

Nina-Boris:

Hi Rik!
    Nice running and fun and energy!
    Love and hugs and smiles from me ro you!

• 22 September 2007 - 20:46

Joyce:

Heel veel succes!
    Geweldige akties allemaal. Wij moedigen je ook aan, weliswaar van afstand.....(morgen sta ik voor mijn goede doel op de draf en renbaan Duindigt in Wassenaar, Wij mogen morgen voor de verandering de paarden laten lopen voor het goede doel) Wij "denken" heel veel positieve energie jouw kant op. Je bent een prachtige inspiratiebron.
    Zorg goed voor jezelf, voor en na de loop!
    Warme groet, het ga je goed,
    Joyce

• 23 September 2007 - 04:35

Hein:

Rik loop ze. Water in de buurt doet je kennelijk goed want in Wanroij liep je uitstekend. Vandaag heb je in ieder geval de weergoden mee en dat is al positief.
    Komende donderdag, vrijdag en zaterdag op de Botenbeurs in Gorinchem zal ik je prestaties en jouw doel aan de bezoekers laten zien.
    Veel succes
    Hein

• 23 September 2007 - 09:16

Simone:

SUCCES in A'dam vandaag. Ik ga je aanmoedigingen.

You go jongleerkoning Rik!

lfs

• 23 September 2007 - 21:08

Imre:

Hoi Rik!
    Wow, onder de indruk hoor! Je hobby uitoefenen, je lichaam trainen en ook nog eens de wereld verbeteren!
    Je bent een fijne vent! :)

• 24 September 2007 - 06:45

Evelyn:

hoi Rik, ik ben heel benieuwd hoe de jongleerloop was gisteren, had je veel reakties en lukte het dat hele eind?
    Groetjes en liefs van Evelyn

• 24 September 2007 - 12:58

Pa En Ma:

Waar ben je nu is een fantastische side. Of je veel belangstelling hebt gehad met van Dam tot Dam loop moeten we nog lezen. Veel succes!!!