25 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Rik Konings - WaarBenJij.nu 25 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Rik Konings - WaarBenJij.nu

25 dagen voor vertrek

Door: Rik

Blijf op de hoogte en volg Rik

05 April 2007 | Nederland, Eindhoven

Hallo,

De prikken zijn ontvangen, de reisapotheek is compleet en ik ben een middagje bij de Vlinder geweest om wat vulling voor mijn clownskoffer te vinden. Volgende week de parade in Den Haag van de cliniclowns waar ik met de grote trom voorop mag gaan in de parade, daarna ga ik clown Karibo in Zaltbommel vergezellen bij haar sponsoractiviteiten voor Tanzania.

Groetjes RIk

  • 12 April 2007 - 21:13

    Susan De Bruijn:

    Hey Rik,
    Ik zie je vast nog wel voor je vertrekt... Echt helemaal geweldig wat je gaat doen. Ben echtwel jaloers dat jij al gaat (ik moet nog 6 mnd wachten). Wens je een supertijd toe en zal aan je denken!
    lieve groetjes,
    Susan, clown Bibi
    P.s: ik hoorde dat Den Haag gister ook leuk was geweest?!

  • 26 April 2007 - 17:16

    Marja:

    Hai Rik
    Warme clownsgroet
    (om mee te nemen in je hand/hartbagage)
    Marja, clown Mimi

  • 27 April 2007 - 02:01

    Karibo?:

    Lieve Zjuul...
    Karibo is Karibu, het betekent welkom in het Swahili. In Tanzania heet ik dus Karibu, hier heet ik Herrie...
    Hoop je dinsdag in de trein te zien met je neus op!
    Clownshug,
    Karibu/Herrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rik

Creatieve Wereld Een organisatie die zich inzet om met creativiteit als middel kinderen in hun kracht te brengen en met veel zelfvertrouwen zelf in staat te stellen een eigen toekomst op te bouwen.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 49355

Voorgaande reizen:

17 December 2008 - 31 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: